About Ladago

 

Haarlem, februari 2009

Welkom op de website van Ladago


De oprichters van Ladago hadden ieder zo hun carrières achter de rug en vonden dat alles anders en beter moest; De werknemers en de klanten moesten weer het belangrijkste binnen het bedrijf worden.

 

Er moest meer ruimte komen voor klantgerichtheid, ondernemerschap, creativiteit, vrijheid, plezier*, vooruitgang en het samen opbouwen van iets moois en unieks,... En zo kwam het dat na enkele maanden voorbereiding, in de zomer van 2008, het 'ideale' bedrijf Ladago werd opgericht.

 

The driving force behind Ladago is striving to make all employees the best version of their own or themselves. Only when we get the best out of our employees , we can build the ideal company or the best-possible version of Ladago.

 

The raison d'être and purpose of Ladago is to provide maximum service to our customers . Because without providing service to your customers, you quickly cease to exist. Our employees are our first customers and our most important customers. It is they who create the ideal Ladago and provide the maximum service to our customers.

 

Deze maximale service resulteert in tevreden klanten die bij ons blijven kopen en die enthousiast aan vrienden en kennissen over Ladago vertellen. Hierdoor zullen we meer verkopen, goedkoper kunnen inkopen, minder geld hoeven uit te geven aan massa-reclame en meer geld overhouden om te investeren in onze medewerkers en de service aan onze klanten.

 

En zo is de cirkel rond en creëren we een opwaartse spiraal van persoonlijke groei, service, omzet, en een nuttige bijdrage leveren aan de wereld om ons heen (onze medewerkers en klanten, vrienden en familie, leveranciers en externe specialisten, …).

 

Om medewerkers de beste-versie-van-hemzelf of -haarzelf te laten worden, heeft Ladago's management slechts 2 taken: Het bouwen van een omgeving waarin mensen enorm kunnen groeien; Een paar kernwaarden streng bewaken, en mild en onbekrompen over al het andere zijn.

 

De kernwaarden van Ladago welke we streng bewaken:

  • * Lever maximale service, van een opmerkelijk niveau.
  • * Ontwikkel en manage talent, en zorg voor persoonlijke en professionele groei.

  • * Onderneem en bouw aan iets moois en unieks.

  • * Verander, verbeter, innoveer, verfraai.

  • * Wees creatief en probeer dingen uit.

  • * Biedt vrijheid, geluk en plezier*, vooruitgang, welvaart en welzijn.

  • * Wees gepassioneerd, enthousiast en vastberaden.

  • * Investeer in open en eerlijke relaties.

  • * Voer afspraken en plannen beter en sneller uit.

  • * Wees onderdeel van deze wereld en betrek deze waarden op Ladago's medewerkers en haar klanten, op je gezin, familie en vrienden, op andere bedrijven, op … iedereen.

 

Op talloze manieren hebben wij Ladago's maximale service concreet gemaakt. Enkele voorbeelden hiervan vindt u op de pagina Maximale Service.

 

Ladago verkoopt voornamelijk audio-video producten, en we zullen dat meer en meer via onze website www.ladago.nl doen. In de komende tijd zullen we dagelijks nieuwe producten, evaluaties en testen aan onze site toevoegen. Ook zullen we hierop regelmatig de ontwikkeling van onze organisatie en medewerkers en het uitbreiden van onze service beschrijven. We nodigen u daarom uit om regelmatig onze site te bezoeken. Wilt u per e-mail op de hoogte gehouden worden, abonneer u dan op onze nieuwsbrief.

 

We waarderen het als u ons laat weten wat u van onze ontwikkelingen vindt. Ook als u vragen, opmerkingen, klachten of suggesties heeft, willen wij dat graag van u weten: Bel ons op telefoonnummer 023-5749033 (maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 20:00 en zaterdag tussen 09:00 en 17:00) of stuur ons een e-mail (klantenservice@ladago.nl).

 

We zien u graag als klant van Ladago tegemoet!

 

Met vriendelijke groet,

 

Jeroen Jansen

Directeur

 

Ladago

Tappersweg 59
2031 ET Haarlem
Nederland

www.ladago.nl

jeroen.jansen@ladago.nl

KvK: 34308247
BTW: NL167371101B01
ABN AMRO: 618311092
BIC: ABNANL2A
IBAN: NL68ABNA0618311092

 

 

 

 

 

* Voor Aristoteles was Eudaimonia waar het goede leven allemaal om draaide. Eudaimonia valt te vertalen als geluk of plezier. Aristoteles bedoelde met dit geluk en plezier niet het gevoel dat je krijgt door op een mooi strand te liggen met een goed glas wijn en een mooi boek, maar bedoelde hiermee een gevoel van opbloeien dat je krijgt doordat je actief je best doet met dat wat je het beste kan.

 

Bij het opstellen van deze tekst hebben wij dankbaar gebruik gemaakt van de inspirerende woorden van onder andere Tom Peters, Tony Hsieh, Seth Godin, Jack Welch, Penny Hughes, Richard Branson, Joel Spolsky, William Byham, Jeff Cox en vele, vele anderen.