USB sticks met logo - Studie toont vele voordelen
USB sticks met logo behoren tot de meest populaire promotionele producten. Vooral bij bedrijven die zoeken naar een promotioneel effect op de lange termijn. Dit blijkt uit een recent onderzoek van het gezaghebbende Advertising Speciality Institute. Dit is één van de grootste marketing en media organisaties en een autoriteit op het gebied van promotionele producten. Deze studie bevat veel interessante feiten over het effect van met een logo of merknaam voorziene ‘give-aways’. Ook toont deze studie aan dat er een verschuiving van meer traditionele promotionele artikelen naar technologische producten plaatsvindt.
USB sticks met logo - ASI’s bevindingen:
USB sticks met logo behoren tot de meest populaire promotionele producten bij bedrijven die zoeken naar een promotioneel effect op de lange termijn. Interessant daarbij is dat deze studie naar voren brengt dat de meeste consumenten het liefst USB sticks ontvangen. Ook is het waarschijnlijker dat ze een met een logo bedrukte USB stick dan een promotionele pen, tas of kalender in huis hebben.
90% van de respondenten gaf aan dat hun USB stick nuttig is en dat ze deze zullen bewaren. Qua nuttigheid komen USB sticks met logo als beste uit de bus van alle promotionele artikelen.
39% van de respondenten zijn meer geneigd om zaken te doen met een bedrijf van wie ze een USB stick met een logo hebben ontvangen. Als het gaat om het genereren van extra omzet geven USB geheugensticks betere resultaten dan vele andere promotionele artikelen.
Een marketing effect op lange termijn, gebruikers die blij zijn met het ontvangen product en die meer geneigd zijn om met het bedrijf zaken te doen: Het mag duidelijk zijn dat USB sticks met een logo zeer geschikt zijn om tot meer orders en een positievere merkbelevingen te komen. Wilt u een hoog "Return On Investment" op uw marketingbudget? Kies dan voor USB sticks voorzien van uw logo!